شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
گم شدم در بی نهایت یا علی دستم بگیر
دم به دم دارم هوایت یا علی دستم بگیر
میکشم بر دوش ِدل بغضی که بر جا مانده است
زان ستیز ِبی صدایت یا علی دستم بگیر
یک جهان آئینه می جوشد ز چاهت در نماز
شعله ور از گریه هایت یا علی دستم بگیر
شب کبود از زخم ِ پنهانی که می سوزد تنت
روز ِ روشن کربلایت یا علی دستم بگیر
نَذر ِ تکبیرت خلوص ِ شیعیانت در نماز
اشک ِباران خونبهایت یا علی دستم بگیر
کودکان در بینوایی مضطرب چشم انتظار
آشنا با رَد ِ پایت یا علی دستم بگیر
گر (طلا) دارد بهایی نام تو دارد به لب
در شب ِ قَدر ِ ولایت یا علی دستم بگیر
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.