شنبه ۳ آذر
سکـــــــــــوت شعری از معصومه نصیری
از دفتر درپناه عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۲۱:۰۸ شماره ثبت ۱۶۰۲۲
بازدید : ۷۵۸ | نظرات : ۱۸
|
آخرین اشعار ناب معصومه نصیری
|
هر چه مینوازم صدای ســــکوت میدهد
وتو
تنها تویی که
بلندترین
پر حرفترین
عاشقانه ترین
ناگفتنی های شعر من...
سکـــــــــــوت را
همیشه به زیباترین تعابیر
میخوانی و...میدانی...
بگذار بگویم
به/ س/ ساده ام
به/ ک/ کم از عشق توام
به /و/ وامانده از مهر توام
ب / ت/ تنها بی توام
ای آوای من
که در خلوت ِ با تو
غرق میشوم در رویای حضورت
مست میشوم در حس وجودت
به خلسه میرم در آرامش صدایت
گم میشوم درجادوی نگاهت
و باتو در تو خلاصه میشوم
قسم به لحظه های عاشقانه ی
سکـــــــــــوت
دوستـــت دارم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.