جمعه ۲ آذر
كوفه..... شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر بحر طویل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۵ مرداد ۱۳۹۲ ۰۷:۵۲ شماره ثبت ۱۵۹۹۷
بازدید : ۱۸۴۶ | نظرات : ۱۱۷
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
باز هم تاريخ غم تكرارشد
كوفه غرق ماتمي خونبارشد
كوفه يعني آخر نامردمي
كوفه يعني يك جهان سر در گمي
كوفه يعني خنجرو زخمي عميق
كوفه يعني فرق مولا زير تيغ
كوفه يعني زخم كاري بر امير
كوفه يعني كاسه ها لبريز شير
كوفه يعني رستگاري در سحر
كوفه يعني جنگ تيغ و فرق سر
كوفه يعني شد يتيمي بي پدر
كوفه يعني نان و خرما پشت در
كوفه يعني گريه يعني غصه .غم
شد علي فارغ زهر چه بيش و كم
كوفه يعني شيعه بي مولا شده
كوفه يعني خون جگر زهرا شده
كوفه يعني اين كه زخمي گشته شير
كوفه يعني كن مدارا با اسير
كوفه يعني گريه ي طفلان خرد
كوفه يعني اين كه مولا جان سپرد
به مناسبت ايام شهادت جانگداز مولاي متقيان حضرت امير مؤمنان
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.