جمعه ۲ آذر
تو می روی شعری از حسن عباسي
از دفتر كلاغ قصه نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۲ ۲۲:۲۶ شماره ثبت ۱۵۸۶۲
بازدید : ۹۲۲ | نظرات : ۱۱۴
|
آخرین اشعار ناب حسن عباسي
|
تو می روی و قلب من دوباره پیر می شود
از این زمان ،از این جهان دوباره سیر می شود
تو می روی و خاطرات خوب خوب سبز من
به رنگ زرد می شود،شكل كویر می شود
تو می روی و غربتم به اوج اوج می رسد
تمام غم به سینه ام حبس و اسیر می شود
تو می روی و می رود امید جسم خسته ام
و چشم ها كه زل زده به این مسیر می شود
تو می روی و می بری از این دلم نشاط را
برای دیدنت ببین زمان چه دیر می شود
تو می روی و سهم من سكوت محض می شود
علامت سؤال من؟؟پر از نفیر می شود
تو می روی و داغ من دوباره تازه می شود
برای رفتنت دلم ،بهانه گیر می شود
شاعر حسن عباسي انابد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.