يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
آخرین اشعار ناب شهاب احمدي (غروب دلتنگي)
|
(1)
هيزم نيستم
اما ...
سوختم
در حسرت
روزهاي نبودنت ...!!!
(2)
تابستان
گرما
آغوش تو
عجب هواي شرجي مي شود ...!!!
(3)
چه دلهره اي داشتيم
براي تنهاييمان
وقتي مي خواستيم
عشق را با هم
تجربه كنيم
شهاب نوشت : يك سال ديگه بزرگتر شدم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.