جمعه ۲ آذر
ستون رشته ها شعری از فاطمه خواجویی راد
از دفتر باغ نور نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۹ تير ۱۳۹۲ ۲۳:۲۲ شماره ثبت ۱۵۶۳۹
بازدید : ۸۸۲ | نظرات : ۳۶
|
دفاتر شعر فاطمه خواجویی راد
آخرین اشعار ناب فاطمه خواجویی راد
|
كعبه امشب حاجي ِ كوي عليست
قبلگاه هر دلي روي ٍ عليست
زمزم انديشه رادر يك سحر
قدر ٍ قربش ،قطره ي جوي عليست
مروه هم صبح ِ صفاي آينه است
تا مسيرش ،عشق ره پوي عليست
در هيا هوي حرم ، حرف شما
در سكوتش، هاي هم هوي عليست
مي شود روشن به دل، صدها غزل
تا ستون رشته ها، موي عليست
اين پريشاني ، پريشاني ٍ دل
لنگرش حتما به بازوي عليست
مي شوم غرق غروران نگاه
تانگاهم بي گمان سوي عليست
اي غزل تنها ننال از نقد دل
چون محك تنها به پهلوي عليست
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.