شنبه ۳ آذر
ماشه های تردید شعری از آرزو حاجی خانی
از دفتر فصل موهای تو نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۲ ۱۸:۲۸ شماره ثبت ۱۵۳۵۰
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۹۲
|
آخرین اشعار ناب آرزو حاجی خانی
|
قدرت خندیدنم را
باجنگ تحمیلی خودخواهی ات
ازهم فروریختی.
درسینک آشپزخانه ام
تا چشم کارمی کرد
مین می دیدم وانفجار.
هیچ وقت نشد
بتوانم
غذایی درست کنم
که باسم ِبی اعتنایی ات
شیمیایی نشده باشد.
همیشه سینه ام می سوخت
ازشهادت بوسه های عشق
که باماشه های تردید
زیرتختم
مفقودالاثرمی شد.
این روزها
دارند می آورند
تابوت به تابوت
بوسه هایت را
بوسه هایم را
بوسه ها همیشه زنده اند
برروی لبه های شکسته ی فنجانها
کف آشپزخانه...
................................................................
آرزونوشت:می دانید که نقد شعرم رادوست می دارم.
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.