دوشنبه ۵ آذر
کهنه شعر شعری از زرشید(زهرا ستایش)
از دفتر شعرناب نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۱۳:۵۳ شماره ثبت ۱۴۹۹۴
بازدید : ۹۴۱ | نظرات : ۱۱۵
|
دفاتر شعر زرشید(زهرا ستایش)
آخرین اشعار ناب زرشید(زهرا ستایش)
|
زنبیلِ
شعرهایِ کهنه را
به کنارِ رودِ روستا باید برد
گره گشایِ اندیشه هایِ
امروز نخواهد شد
این غبارِ تن آلود .
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.