جمعه ۲ آذر
تالار تقادیر شعری از اردشیر شریفی
از دفتر تالار تقادیر نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۷ تير ۱۳۹۲ ۰۸:۳۷ شماره ثبت ۱۴۹۸۳
بازدید : ۸۶۴ | نظرات : ۲۰
|
آخرین اشعار ناب اردشیر شریفی
|
یک جوی یخ زده ،یک جمجه،یک پیاده رو
مردی که ساعتش عمدا نمی رود جلو
چتری سیاه روی سرش راه می رود
گاهی یواش ونرم گاهی بدو بدو
گز می کند مسیر بین دوبن بست را
با پالتوی زرشکی ویک جفت کفش نو
در ذهن مرد می گذرد خاطرات زن
با پس زمینه ای از طعم خنده های تو
یک قطره اشک یخ زده آرام وبی صدا
برسطح گرم گونه او می شود ولو
تالار تلخ تقادیر حکم ناگزیر
هر رویشی که سرانجام می شود درو
دنبال نردبان فرار است : این منم
مردی که روی زمین می خورد تلو تلو
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.