دوشنبه ۵ آذر
آهسته چه ميگويي در زير لبت؟ اي واي شعری از ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
از دفتر غزل نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۱ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۴۱ شماره ثبت ۱۴۶۹۳
بازدید : ۶۱۴ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
آخرین اشعار ناب ابوالفضل عظيمي بيلوردي ( دادا )
|
شعر تر چشمانت لب را چو تكان دارد
اشكي بـه زبان نو از ديده روان دارد
تصوير تو را گشتم ديدم غزلي بوسه
در اوج تماشايي بر تشنـه ، لبان دارد
اي كاش بنوشي تـو امواج نگاهم را
كز ناز توأم بيني چـون شور نهــان دارد
دل را بغلي واكـن درياب چه دلگيـــرم
وقتيـكه جـدايـي ها از شعله، فغان دارد
آهسته چه مـي گويي در زيـر لبت؟ اي واي
اين عالم رؤيـايي از عشق، جهان دارد
من لهجـه ي نازت را پيـوستـــه خريدارم
گـُلْواژه ي وصل تـو شيـريني جــان دارد
گـردم سر «وبلاگت» چـون عاشق هرجايي
بـر دل نپسنـدي كــه «وبسايت» جـوان دارد
پُـر كـن ز مي قـربت پيـمانــــــه ي دادا را
كايـن حـال تـغزّل بــو از حـور جنـان دارد
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.