يکشنبه ۲۷ آبان
|
دفاتر شعر آرش غفاری درویش(منتظر)
آخرین اشعار ناب آرش غفاری درویش(منتظر)
|
مرا نیز سر برید
دیگر تحمل جنگ ندارم
دیگر تحمل این رنج ندارم
دیگر به هیچ کس رحم ندارم
من نیز افسار گسیختم
برای نام آزادی
برای یک جرعه عشق
برای یاد تو ای،پاکیزه سرشت
آخر میدانی چیست؟
دیگر نای گفتن عشق ندارم
دیگر ترسی از شکار هیچ صید ندارم
خداوندا دیگر حرفی از عدل ندارم
دیگر از عیب ننالم
سوالم بس همین؟
جرم دخترک چیست؟که اینگونه ذلیل
که اینگونه خجل
که اینگونه برای هر عیب دلیل
دلیلی برای اشک ریختن آن
چشم های زریف
جرم دخترک چیست؟
جرمی بیشتر از اینکه
برای آزادی می زیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
عجب اقبال شومیست خدایا
دگر افسار در دستان گرگ است
دگر آزادی هم دچنگ گرگ است
تورا عطر غیرت همیشه
به پا خیزید که افسار بدستیم
******************************
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.