جمعه ۲ آذر
بانوی شرقی شعری از رضا جوکار
از دفتر مهر واژه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۲ ۱۷:۰۴ شماره ثبت ۱۴۳۶۶
بازدید : ۱۳۹۹ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب رضا جوکار
|
بانوی شرقی!
از آن هنگام که گیسوان پرچین و بی قرارت را
به باد بخشیدی
آفتاب فقط
از لابه لای گیسوان تو بر من می تابد!
******
بانو!
از آن هنگام که نقطه چین ها
جای مرا در شعرهایت گرفتند
دانستم؛
با تو بودن فقط رویاست...
******
بانو!
شعری برایت قاب کرده ام
کاش بر دیوار دلت بیاویزی
تا گمان کنم که شاعرم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.