يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
دامـن کشـان کجا مــاهِ شبــان من؟
رحــم خــدا بمـان،رحمی بـحـال من
دل میـکشد به دوش غــم فــراق تو
شور و نـوای من ، رحمی بـحال مـن
عقلم شکسته و جانم به لب رسیـد
شمع سـرای من ، رحمی بحال من
از قهـر آن نگاه بس شامهـای تــلــخ
در انتــظار مــن ، وای از گنـــاه مــن
گــر ازبَرم رَوی عـمرم به سَــر رسـد
شیشه یِ عمرِ من،رحمی بحال من
با دیـدگــان مـات غــرقِ نــدامــت ام
نور چشــانِ مــن ، رحمی بـحال من
رنــجیــده از من و زخــم زبــان مــن
غــرق خجــالت ام ، وای از گنـاه من
از نــای نــی دلم رخت عــزا گــرفت
شوریده دل دلــم ، رحمی بحال من
با هـرنگیـن اشـک زخمی بجان من
ای جان جان من ، رحمی بحــال من
غــرق خجالت ام ، غــرق نـدامت ام
وای از گنــاه من ، رحمی بــحال من
در کــاروان هجر ایــن قامت ام خمیـد
نـــاز آفــریــن من، رحمی بـحـال من
شعرم ب صبح کشید،عمرم به سررسید
ای مــاه مــهجبیـن ،رحـمی بــحـــال من
"صادق" بسوی حـق صـد سجـده میـکند
شاید راز سجود مـن ، رحـمـی بـحال مـن
ای جـانِ جـانِ مـن ، مـامِ نیــلوفــرانِ مـن
بگذر از گناه من،رحم خدا بمان،رحمی بحال من
*
*
*
تقدیم به :
ستاره ی بخت ام ، محراب دلم ،عبادتگاه جانم که من به سنگ جهل گوهر احساس اش را شکستم ...مرا ببخش !!!
مرا ببخش و بدان سرتا به پای من غرق ندامت است ...
***
من وبی تو زندگانی بخدا محال باشد
من عاشقی چو بلبل به تو من پناه باشد
1392/4/4 - مشهد مقدس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.