شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
آخرین اشعار ناب طلعت خياط پيشه (طلاي كرماني)
|
برای با تو نشستن همیشه تنهایم
گرفته بغض غریبی ،گلوی رگهایم
اگر چه رفته زکف صبر و اختیارم باز
پر از طراوت عشقی چنان زلیخایم
بیا بحُرمت عشقت، نکن نکن طردم
تمام بغض مرورت ،شکسته در نایم
هوای شعر و غزل در نماز تو جاریست
بخوان ز سجده ی اشکم، همیشه لیلایم
اگر چه خانه شلوغ است اسیر تجریدم
غریب خانه ی خویشم غروب دریایم
بیا که غرق تمنّا چو شعله می سوزم
دگر نمانده امیدی به صبح فردایم
برای خستگیم یک غرل( طلا )کافیست
غزل ترانه ی عشقی بیا هم آوایم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.