شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
آخرین اشعار ناب عبدالرضا نیسی(سکوت سرد)
|
آمده 25خرداد وروز بودنت شادی گـــــــلها
هوای تو ان قدرت نفس در همه دلـــــــهــــا
تولدت بوســــه شبنـــم بود بر لب تشنه گــل
از نگاه خسته ام تا شادی نگاهت میزنم پــل
تا که جشن بگیرم شادی خدا از خلق بهشـت
بال فرشته ها را خــدا فرش راهـــت نوشـت
خلقتی زیباتر از بهشــــــت خلــــق خدا نبود
خــــدا نام تورا بهشــت دیگر باید میســـرود
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.