يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر امیر محمدی ارکانی (صادق)
آخرین اشعار ناب امیر محمدی ارکانی (صادق)
|
اشعار زیر را در "بداهه سرایی2 " که به کوشش دوست گرانقدرم استادعلیرضاجهانگیری نوین برگزار گردیده بود ، بداهه سرودم. جا دارد از همین جا از کلیه اساتید و سروان عزیزم دعوت کنم با حضور پر مهرشان زینت بخش چنین محافلی باشند .
****
عاقبت پر میکشم تا غرق لب هایت کنی
با نگاه دلفریب ات در میان بوسه ها آبم کنی
****
آدمم ! از پهنه ی عرش آمدم ،عاقبت پر میکشم
چند روزی بر وادی فرش آمدم ، عاقبت پر میکشم
****
عاقبـت لب می نهـــم بر لبِ شــراب آلودت
می نشانم گلبوسه ها ز یاقوت گنه آموزت
با آن گل سرخی که جلوه بَرد ز شقایق ها
عاقبت پر میکشـم شبــی میـان آغـوشـت
****
داد بر باد شیرین با دلستانی نام فرهـاد
غــم هجرانــش کـــرد تلــخ کـــام فرهــاد
خوشادلی که همچـون فرهـاد داد فریـــاد
عاقبت پرمیکشـم بر بامش فریاد ، فریـاد
*
*
*
امیر محمدی ارکانی (صادق)
1392/3/24 مشهد مقدس
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.