سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

انتشار ویژه ناب

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

بسم الله الرحمن الرحیم به سایت خودتان شعرناب خوش آمدید مدیر موسس سایت ادبی شعرناب فکری احمدی زاده(ملحق)

پنجشنبه ۲۸ خرداد

بوسه

شعری از

حسین گودرزی تشنه

از دفتر شعرناب نوع شعر نیمائی

ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۳ فروردين ۱۴۰۴ ۱۷:۰۹ شماره ثبت ۱۳۶۶۴۵
  بازدید : ۸۳   |    نظرات : ۶

رنگ شــعــر
رنگ زمینه
دفاتر شعر حسین گودرزی تشنه

صبح‌ ها بوسه زلب های تو
دل میخواهد💋
خواب و بیدار نگاهت سر صبح
مثل یک خمره مرا میبردم
سمت یک حال خوش سرمستی
وای از صبح خماری که به چشمت داری
داد از وسوسه این لبکان زیبا
که‌همیشه تر و تازه
و پر از شبنم و پر از هوسن
چه کند این دل وا مانده و شیدا شده ام
طاقتم نیست دگر
از ازل تا حالا
به خماری بگذشت
تا ابد ملتزم عشق تو هست این دل و جان
لیک اینک همه خواهش دل
ای تمام دل و جان
کهنه شرب ازلی
ای اهورایی ناب
دل و جان شعله ور است
طاقتم نیست دگر
هوس بوسه و آغوش و بغل
دیگرم نیست هوس
هوس ذوب شدن دارد جان
جان جان....
جانک جان...
جان جهانم ای دوست
گره از دستانت باز نما
کن اشارت که بیایم سمتت
تا ابد در بغلت حبسم کن
حبس آغوش تورا میخوام
حکم کن  شهد و شکر پاره جان
حکم کن حبس ابد
بهترین حکم برای دل محکوم من است
حکم کن میخواهم
تا ابد بسط نشینت باشم
کنج آغوش تو را
با دل و‌جان بخرم
حکم کن صاحب جان
حکم‌کن مالک دل
دل و‌جانم به فدایت ای عشق
حال زیبا و‌قشنگم ای عشق
وقت نوشیدن و مستی آمد
ای همه هستی جان
جان جان....
جان جهان...
دوستت میدارم
دوستت میدارم
دوستت میدارم


✍️حسین گودرزی⭐️تشنه⭐️   

                             

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‎─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
۳
اشتراک گذاری این شعر
نقدها و نظرات
محمدرضا آزادبخت
سه شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۴ ۱۷:۲۰
درود زیبا بود
حسین گودرزی تشنه
حسین گودرزی تشنه
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۴ ۱۱:۵۷
درودها
عرض نبریک‌سال نو
سپاس از مهرتان خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
عباسعلی استکی(چشمه)
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۴ ۱۸:۵۵
درود بزرگوار
دلنشین و زیباست
دستمریزاد خندانک خندانک
نازنین راضی
سه شنبه ۵ فروردين ۱۴۰۴ ۱۸:۵۵
درود بسیار زیبا خندانک

با توجه به وزن شعر خوب است در دو بخش اصلاحاتی انجام شود تا به زیبایی بیشتر وزنتان کمک کند :

در این بخش :

کنج آغوش تو را
با دل و‌جان بخرم ( بهتر است گفته شود : با دل و جانم بخرم )
حکم کن صاحب جان

و در بخش ابتدایی :

وای از صبح خماری که به چشمت داری
داد از وسوسه این لبکان زیبا
که‌همیشه تر و تازه
و پر از شبنم و پر از هوسن ( منظورتان پر از هوس باشد کلمه ی هوس اینجا با وزن شعر مطابقت ندارد با قرینه گرفتن کلمه ی شبنم ما از سوسن بهره میگیریم ، بهتر است اینگونه اصلاح شود تا توازن بر هم نخورد : و پر از شبنم و از سوسن و گل . . .

روزتان خوش خندانک
حسین گودرزی تشنه
حسین گودرزی تشنه
چهارشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۴ ۱۱:۵۵
درودها استاد جان
عرض تبریک سال نو
چشم حتما لحاظ خواهم کرد
منت بر سر شاگرد خود گذاشتی
همیشه از راهنمایی های شما بهر خواهم برد
دست بوسم بهومهر
شاد باشی و سلامت در کنار عزیزانت

خندانک خندانک خندانک خندانک خندانک
ارسال پاسخ
فردین کمربسته (فردا)
پنجشنبه ۷ فروردين ۱۴۰۴ ۲۳:۳۹
درود و سال نو بر شما فرخنده لذت بردم از رقص قلمتان مستدام باشید به مهر 🌹🌹❤️🌹 خندانک
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


(متن های کوتاه و غیر مرتبط با نقد، با صلاحدید مدیران حذف خواهند شد)
ارسال پیام خصوصی

نقد و آموزش

نظرات

کاربران اشتراک دار

محل انتشار اشعار شاعران دارای اشتراک

مشاعره

کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
0