جمعه ۲ آذر
وداع شعری از اسماعیل قربانی
از دفتر راه عشق نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۲ ۱۱:۰۳ شماره ثبت ۱۳۴۳۸
بازدید : ۶۸۴ | نظرات : ۶۰
|
آخرین اشعار ناب اسماعیل قربانی
|
1-
وداع حس غریبی است لحظه ی آخر
چگونه دل بكنم غم گرفت سر تا سر
مرو از این دل زارم بیا كنارم باش
تو با كه راز بگویی چه باشدت در سر
2-
آتش عشق چو كابوس همه رویا بود
عقل را قلب بیاموخت كه بی پروا بود
عشق را در دل من درهمه شب می دیدی
با نسیم نفسش در دل من غوغا بود
3-
من مهر تو را همیشگی می خواهم
من عشق تو را یكی یكی می خواهم
دنیا نبود بی تو سرای خوبان
من یاری دل گرفتگی می خواهم
4-
الهی درد را درمان تو باشی
علاج ناله و هجران تو باشی
منم دیوانه ی مهر و محبت
منِ دیوانه را سامان تو باشی
5-
تو همان رود همان كالبد جاری ی عشقی
تو گلی باغچه ای، تو خود شادی ی عشقی
واژه ها بر قلمت سحر شوند میرقصند
تو عزیز دل مایی تو خود وادی ی عشقی
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.