شنبه ۳ آذر
خاطر تو شعری از معصومه نصیری
از دفتر درپناه عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ ۰۴:۰۳ شماره ثبت ۱۳۴۱۹
بازدید : ۱۰۸۶ | نظرات : ۵۲
|
آخرین اشعار ناب معصومه نصیری
|
وقتی از خاطرم می گذری نگاهم به ساعت
کوک می شود
هوای باتو بودن می وزد
در خیالم مثل نسیم
وبه خود می گویم
کاش نبود
دیواری
و نمی بست نفس را
...
با خیال تو همیشه
بی حضور تو ...
هم
با تو ام
..........تو چطور؟
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.