شنبه ۱۰ آذر
پژمان۲ شعری از حسام رجبی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ ۲۳ ساعت پیش شماره ثبت ۱۳۴۰۷۹
بازدید : ۱۷ | نظرات : ۲
|
آخرین اشعار ناب حسام رجبی
|
پژمان
این شعر را لطفا ویرایش نکن
نه دامن کوتاه
ونه اضافه یِ وزنش را
این سپید، فقط
دنبال نخود سیاه آمده ست
بیا جهان را شاعرانه تر تصور کنیم
من آب های پشت سد را
وصل کرده ام به چشمانم
و همه را گریسته ام!
تو با آب شهری
ماشین خیالی ات را میشوری...
برق شهرک قطع و وصل می شود
موشکها ی دشمن
پیام را رد یابی می کنند..
به فنا خواهیم رفت.
پشت عینک روشنفکریمان....
و تو تکه ای از کفنم را
به دست می گیری
جنگ سپید صلح تورا
می بوسد
تو پیامبر می شوی
با معجزه ای نرسیدن
و من
لُختی که قبل از
تخت غسال خانه
فقط با چوب لباسی
راحت بودم!
پژمان لطفا به اتفاق بگو
که ما افتادیم
تقدیم به دوست خوبم پژمان بدری
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
رد قلمت ابدی🤍🙏🌹