پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
دموکراسی
مشغول دم کشیدن است
لطفا یکساعت دیگر به رستوران خاورمیانه سر بزنید
فصل برداشت بمب های خوشه ای
از سقف گلخانه لاکهید مارتین رسیده
جایزه نوبل فیزیک را
در سطل زباله بینداز
متفکری بدنبال غبارات فراتر از نور*
تا گریزی بزند بر آنچه با چشم مسلح نیز نادیدنیست
دنیا به مثابه قفسی با ذخیره محدود
سگ نگهبانی در کار نیست
اما پا فرا نهادن از آنچه ناخوشایند صاحب قفس باشد
دومسیر را باز میکند
اول
خود به صاحب قفسی دیگر بدل شوی
و دوم
صاحب قفس و خود را با هم بکشی
تا اسیران بدون نگهبان
طعم آزادی را دو قدم مانده به قبر
مزه مزه کنند
* تاکیون ذراتی با سرعت فرانوری که قوانین فیزیک را درهم میشکنند
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاس فراوان | |
|
سپاس فراوان | |
|
3پاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.