سایت شعرناب محیطی صمیمی و ادبی برای شاعران جوان و معاصر - نقد شعر- ویراستاری شعر - فروش شعر و ترانه اشعار خود را با هزاران شاعر به اشتراک بگذارید

منو کاربری



عضویت در شعرناب
درخواست رمز جدید

معرفی شاعران معاصر

انتشار ویژه ناب

♪♫ صدای شاعران ♪♫

پر نشاط ترین اشعار

حمایت از شعرناب

شعرناب

با قرار دادن کد زير در سايت و يا وبلاگ خود از شعر ناب حمايت نمایید.

کانال تلگرام شعرناب

تقویم روز

چهارشنبه 7 آذر 1403
  • روز نيروي دريايي
26 جمادى الأولى 1446
    Wednesday 27 Nov 2024
      مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..

      چهارشنبه ۷ آذر

      دو غزل و یک رباعی

      شعری از

      مهدی ملکی الف

      از دفتر اشعار مهدی ملکی الف نوع شعر غزل

      ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ ۲۲:۵۵ شماره ثبت ۱۳۳۰۳۶
        بازدید : ۳۰   |    نظرات : ۳

      رنگ شــعــر
      رنگ زمینه

      دو غزل و یک رباعی از مهدی ملکی الف


      قصه‌ی آشفته

      رفته‌ای تا دل من خسته و بی تاب شود
      بی تو دریای دلم شاهد گرداب شود

      بی گمان بار دگر منتظرم می‌خواهی
      سهم من باز چرا دیده‌ی بی خواب شود

      قصد داری که به پایان نرسد گریه‌ی من
      یا که خندیدنِ من بعد تو نایاب شود

      سرد و خاموش نکن خانه‌ی احساس مرا
      از چه رو شمعِ فروزانِ دلم آب شود

      تا به کی اینهمه دیوانه و غمگین باشم؟
      باش تا قصه‌ی آشفته‌ی من ناب شود



      خنجرهای پنهانی

      آخرش دنیای این دل را به ویرانی سپرد
      جای ساحل هی به دریاهای طوفانی سپرد

      آنکه حتی بغض را در چهره‌ام طاقت نداشت
      چشم‌هایم را به صدها ابرِ بارانی سپرد

      دستِ سردم را نمی‌گیرد کسی در کوچه‌ها
      رفتنش من را به شهری از پریشانی سپرد

      درد را از من جدا می‌کرد با احساس ناب
      گرچه جانم را به خنجرهای پنهانی سپرد

      آنکه حسی تازه در شعرم شکوفا کرده بود
      آخرش دنیای این دل را به ویرانی سپرد



      حسِ سرودن

      با عشق تو آرام گرفتم بانو
      از عطر تنت کام گرفتم بانو

      از بس که به من حسِ سرودن دادی
      شاعر شدم و نام گرفتم بانو


      شاعر: مهدی ملکی الف
      ۱
      اشتراک گذاری این شعر

      نقدها و نظرات
      عباسعلی استکی(چشمه)
      شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۲۰:۰۰
      درود بزرگوار
      دلنشین و زیبا
      مثل همیشه
      موفق باشید خندانک
      مجید بهلول (میثم)
      شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۱۷:۱۴
      درود‌بر‌شما
      زیباست
      دلزنده‌باشید‌به‌لطف‌حق خندانک
      ساسان نجفی(سراب)
      شنبه ۲۱ مهر ۱۴۰۳ ۲۳:۳۷
      درود بر جناب ملکی عزیز..
      زیبااااست..
      خندانک خندانک
      خندانک خندانک
      تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.


      ارسال پیام خصوصی

      نقد و آموزش

      نظرات

      مشاعره

      کاربران اشتراک دار

      کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست .
      استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
      2