کورپه
ئهرا کورپهلی که پهلپهل بین وه بومبارانهل جهنگی .
(وه زوان دالکه)
لاوه لاوه بخف کورپهی ژیانم
ئهزیز گیانم شیرینم بخف ژیانم
هیوای دلم ، شیرین دلم بخف رووله
قووپگهی گولم رهنگین گولم بخف رووله
خهفتنت ئهبهدی بی بخف چارهسی
بی دهرهتانم و منم دل ئاسی
وه ههلوولکی باوهشم دری گیانه مهی
یا ههشارهکی یه مهکی مه گوله مهی
رووله ، ئازیهت بارتم و بروندار
وه داخت منمه وه ژیر لاوار
وهرهلا بیت مه چو بروخم
جهرگم سزیا بزان پر زوخم
ئئ زامه ههر ئهرام خووئا نماو
مهلههمی نیره ههر خاسا نماو
بگر وه ئاسمان خون مهقولی؟
خهرگ وه سهرمه خون مهقولی
وه بان سهرت منم ئهسر ریژان
وهلام چیت بگر چو گهلاریژان
خونچهی دلم ئهرات روو روو ئه مهکهم
وه سهر لهش برووکت ههواره مهکهم
بشنو دهنگم دلم خهمینه
پر پهژارم سهرم چهمینه
خون سوورهت وه زهمین رشیا
بزان وه خهم تو جهرگم سزیا
لاوه لاوه بخف کورپهم
لاوه لاوه چهم بوس رولهم
تهنیا ئاواتم رهسین ت بی گول ئهنارم
وه مه جیا بیت ، چیت گول ئهنارم
رووله نازارم دونیا بی دهنگه
دل مهردووم ئهرامان سهنگه
رووژم ناتهمام و شهوگار دریژه
شهو و رووژ ئهسره که سهر ریژه
رووله لاو لاو ، کورپهکهم لاو لاو
کورپه لاو لاو ، جهرگهکهم لاو لاو
تو خهفتی یا چیت هیوای دلهکهم
تو خهفتی یا پهلپهل بیت گول دلهکهم
وه خیالم بیت وه بان ئهوری
دیمهت که نه! وه نام قهوری
لاوه لاوه بخف روولهم
بخف تا نوینی بخف کورپهم .