دوشنبه ۲۱ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
تو از تنهایی شب های آغوشم خبر داری؟
از اندوهی که مانده بر سر دوشم خبر داری؟
صدایت بهترین آرامش این قلب زخمی بود
از آوای به جا مانده در این گوشم خبر داری؟
هنوزم عطر دستانت میان موی من مانده
مثال آتشی در کوره می جوشم خبر داری؟
بدون تو شبم سرد و سیاه و بی سحرگاهم
به یاد چشم مستت باز مدهوشم خبر داری؟
نمی دانم کجایی و کنار کیستی ، اما ؛
خیالت را به روی بغض میپوشم خبر داری؟
همیشه مزه ی شیرین تلخی های من بودی
و حالا زندگی را ، تلخ می نوشم خبر داری؟
سکوتی تلخم از بی همزبانی تا نفس دارم
نباشی چون تنوری سرد و خاموشم ، خبرداری؟
دلم با بی کسی هرگز نمی گیرد قرار ای عشق
برای وصل تو عمریست می کوشم ،خبر داری ؟
نه مهتابی نه خورشیدی به روی "پونه" میتابد
تو از لمسِ غریب اشک و تن پوشم خبر داری ؟
افسانه_احمدی_پونه
─┅─═ঊঈ🍃🌸🍃ঊঈ═─┅─
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه