جمعه ۲ آذر
گام اهریمن شعری از معصومه داداش بهمنی
از دفتر پروانه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ ۱۴:۵۰ شماره ثبت ۱۳۱۷۱۱
بازدید : ۷۸ | نظرات : ۶
|
دفاتر شعر معصومه داداش بهمنی
آخرین اشعار ناب معصومه داداش بهمنی
|
گام اهریمن
۱۴۰۳/۴/۹ شماره ثبت ۶۶۰۲۳۲
ای فلک اکنون چرا گام شادی در بندست ،
بر چوب فلک.
گام شادی را رها کن ،یک نوبت بزن،
برغم کلک.
چندگاهی یأس را در بند کن،
بر پایش بزن چوب فلک.
غم که سوغاتش نبود امید،
قلب ها را کرد اسیر.
حال شادی را رها کن ،
روح ها را با نوای خوش صدا کن.
مدتی هم عیش و شادی راه قلب،
باشد مسیر.
گرچه پای یأس بسته ست ولیکن،
گام اهریمن.
در پس روح کسل ،
کرده پیوسته کمین......
.معصومه داداش بهمنی.
|
|
نقدها و نظرات
|
سپاسگزارم استاد بزرگوار | |
|
سپاس فراوان استاد بزرگوار | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته ای زیباست