دوشنبه ۲۸ آبان
|
دفاتر شعر یسرا طهماسبی زاده
آخرین اشعار ناب یسرا طهماسبی زاده
|
قلبم از صبح در تب و تاب است
اضطرابی عجیب در سینه
گرچه من صادقانه بخشیدم
دل شده،دل سیه،پر از کینه
من که چندیست مثل پاییزم
برگ ریزان و خشک و افسرده
شاخه های امید در جانم
یخ زده،سرد و مدتی مرده
صبح ها گرچه مهر می تابد
خانه ام پر ز بغض پاییز است
پر ز تاریکی و پر از رنج است
شیشه ها از سکوت لبریز است
حسرت بوی گل نم باران
بر دلم مانده ،آه تکراری
نفسم بر شماره افتاده
از نفس های سخت و اجباری
خانه ای از امید می سازم
می دهند ارمغان چلچله ها
شاید امروز وقت باران است
تا بگیرد سموم این گله ها
غرش باد و شرشر باران
می نوازد عجیب ناقوسی
از صدای سکوت می ترسم
مثل تکرار بخت منحوسی
یسرا طهماسبی زاده
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام نازنین بانوی بزرگوار
شما قلم ناب و زیبایی دارید که نشان مهارت مطالعه محور شماست
منسجم بیان و اندیشمند
فقط صور خیال را بیش به اشعارتان بیفزایید.
و از حالت توصیفیِ محض خارج سازید . به نظر شخصی ام البته
سلامت و دلشاد باشید