تحمّل ایلیه سن صبر اوزی شجاعتدی
گناهیدن اوزاق اول زُهد پاک ثروتدی
الهی هیچ کیمه نقصان ایتمه مال وجانین
کی ناتوانلیق اوزی شخص ایچون بیر آفتدی
گئت اللّها ساری تقوا اولار بلا سپری
بو گوزل همنشین اولموش منه رضایتدی
تلاش ایله یون علم اورگنون نه قدرساغوز
کی علم ایله اوزی بیر گوزل وراثتدی
باجاریسان گوزل آداب و رسم ایله ظهور
کی یاخچی رسم ائل ایچینده جمال و زینتدی
باجارسون هر شیئی اندیشه ایله ائیله عمل
کی صاف آیینه دیر فکر، یاخچی خصلتدی
الهی بیزلره ده علم و حکمت ایله عطا
کی علم و حکمت اوزی بانی یِ عدالتدی
(۱۱۸/۴.۵//۱۴۰۳/۰۲/۱۵)
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
شکیبایی شجاعت است
و ناتوانی آفت است
و زُهد ثروت است
وپرهیزگاری سپرِ نگهدارنده است
و چه همنشینِ خوبی است راضی بودن و خُرسندی
دانش میراثی گرانبهاست
و آداب،زیورهای همیشه تازه است
و اندیشه،آیینه ی شفّاف است
الهی به ما هم علم و حکمت عطا کن
که علم و حکمت خودش بانیِ عدالت است.