جمعه ۲۵ آبان
|
دفاتر شعر افسانه احمدی ( پونه )
آخرین اشعار ناب افسانه احمدی ( پونه )
|
کنارت تا همیشه حال و بال بهتری دارم
هوایی تازه از بوی ملیحِ دلبری دارم
میان بستر آرام دریـای دو چشمانت
غزل های بدیع و دفترِ شعرِ تَری دارم
مقابل با حسودان و رقیبان وقت دل بردن
حـریفی پا به پا و یاورِ جنگاوری دارم
به فصل باغ زیبای بهارِ شعر و دل دادن
درختان همیشه سبز و سرو و نوبری دارم
طراوت های باران در حریر سبز آغوشت ؛
مرا مست خودش کرده دل افسونگری دارم
شرابی کهنه دارد نوشِ لب های غزل خوانت
به کام مست و تلخ و تشنهِ خود ساغری دارم
تمامی آبـرو و اعتبـارِ مطلقِ #عشقی!
ببین از کل عاشق های دنیا برتری دارم !
چه بی اندازه میزانم کنارت ای تمامی عشق
نه کم دارم نه بیشم با وجودت باوری دارم
شدی محراب آرامش بمان در خانهِ قلبم
شبیه تو ندیدم ، گـوییا پیغمبری دارم !
گذشتم از همه بگذر توام از هر کسی جز من
کنارت تا همیشه ، حال و بال بهتری دارم
افسانه_احمدی_پونه
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
مثل همیشه