جمعه ۲ آذر
شبنم باغ شعری از حسن لطفی
از دفتر عشق پاییز نوع شعر چهار پاره
ارسال شده در تاریخ جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ ۲۱:۰۵ شماره ثبت ۱۳۰۰۰۴
بازدید : ۱۱۴ | نظرات : ۲۰
|
|
..........................
دلم مانند لب ها ی تو تنگ است
مثال لاله ای داغم کـــــــــجایی
به باغ عشقت اندر انتــــــــظارم
کجایی شبنــــــــــم باغم کجایی
.......................................
چه گلهایی که باید مــــــــن بچینم
برای من اگـــــــر یک باغ باشی
من همچون لاله ،داغم داغ دارم
چه خوش باشدتوهم گرداغ باشی
.........................................
بلورین ساغرت تا آمد از راه
مرا مست و مرا دیوانه کردی
تو با سیمان و خاک وچشمه عشق
دوبیتی های من را خانه کردی
|
نقدها و نظرات
|
محبت داری ممنونم از زیبا نگری شما | |
|
سلام سپاس گذارم حاجی پور عزیز : | |
|
: اکرمی عزیز شاعر زیبا بین ممنونم 2: | |
|
جناب مهدی پور خوبی؟ بزرگ وار؟؟ ممنونم شاعر | |
|
درودی به حضور زیبایت بانو ی :احساس : | |
|
زیبا دیدی : | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و دلنشین بود