يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر افشین گل فرامرزی
آخرین اشعار ناب افشین گل فرامرزی
|
خوشا دمی که به غیرت غرور برخیزد
به سرزمین جهالت شعور برخیزد
دلی که خسته است از قساوت تقدیر
ز دست و پای بسته با سرور برخیزد
شب است و ظلمت و نشان اهرمن بر جا
خوشا همی که جلوه های نور برخیزد
در این سرای خالی از تنعم و مکنت
دوباره بوی گندم از تنور برخیزد
نمانده فرصتی برای انتظار ای کاش
شبی ببارد آسمان و شور برخیزد
ز قعر چاه فلاکت دوباره جوشد نور
نوای قدسی موسی ز طور برخیزد
تقدیم نگاهتان
افشین گل فرامرزی ( الف- سکوت )
|
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس بانو عجم حضور پرمهرتان دلگرمیست مانا باشید | |
|
درود و سپاس استاد فرهیخته | |
|
درود جناب خوشرو مهرتان را سپاس پایدار باشید | |
|
درود استاد حسن نظرتان مایه دلگرمیست شاد باشید و برقرار | |
|
درود بانو مهرتان را سپاس مانا باشید به شادکامی و مهر | |
|
درود و سپاس جناب ابراهیمی حسن نظرتان مایه دلگرمی و افتخار است. بمانید به مهر و شادکامی | |
|
درود بر دوست گرانقدر جناب بذلی خوش حالم از اینکه این سروده مورد پسند بوده حضور پر مهر شما مایه دلگرمیست. ای کاش این همه ای کاش در دل نداشتیم | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما
بسیارزیبابود