جمعه ۲ آذر
سرود آب شعری از رضا جوکار
از دفتر مهر واژه نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ چهارشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۲ ۲۰:۱۰ شماره ثبت ۱۲۹۰۶
بازدید : ۷۹۸ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب رضا جوکار
|
«سرود آب»
طنين دلنشين آبشار
صداي دل خسته كوهي بود
كه ديگر توان فرياد كشيدن نداشت
كوه فرياد خفته در گلويش را
به آبشارش بخشيد
و ما ديريست
كه جز "سرود آب" صدايي نمي شنويم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.