يکشنبه ۴ آذر
عطر بهار شعری از فرهادنظری پاشاکی
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ ۰۹:۳۲ شماره ثبت ۱۲۸۵۳۰
بازدید : ۱۶۴ | نظرات : ۱۲
|
دفاتر شعر فرهادنظری پاشاکی
آخرین اشعار ناب فرهادنظری پاشاکی
|
می زند به پیراهنش
عطر بهار را
معشوقه ی زمستان
شکوفا می شود
طبیعت ؛
می خندد
همانندِِ نوزادی
در خواب
تماشایی می شود
ترانه ی مرغکان
از سرشاخه های درختان
به بلوغ می رسند
زنبق و بنفشه ها؛
باردار می شوند
باران بهاری را
و من
خواهم رویانید
بر چشمانت
کنار شعر سپیدم
بنفشه را
گل شب بو را؛
تا جوانه زند
فصلی سبز
|
|
نقدها و نظرات
|
خواهش می کنم استاد عالیقدر، نگاهتان در خور تحسین، از راهنمایی شما بسیار خرسندم و استفاده خواهم برد سال نو هم برای شما خجسته باشه زنده باشید🙏🙏🌹🌹 | |
|
نگاهنان والا پیشاپیش سال نو برای شما هم مبارک باشه🙏🙏🌹🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
ولی بنظرم افعال شعرتون زیاده و قابلیت حذف داره..
و دیگه اینکه معشوقه زمستان کیه؟..🤔
مثلاً..
عطر بهار بر پیراهن زمستان
و شکوفایی طبیعت
که میخندد
همانند نوزادی در خواب...
چه تماشاییست
ترانه ی مرغکان
از سرشاخه های درختان..
درود بر شما جناب پاشاکی بزرگوار
امیدوارم که جسارتمو به مهربانی خود ببخشید🙈
سال نو پیشاپیش مبارک
شاد باشید