مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱ آذر
دفاتر شعر طاهره حسین زاده (کوهواره)
آخرین اشعار ناب طاهره حسین زاده (کوهواره)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
🌧
🌧 به نام خدا 🌧
🌧 آدمبرفی 🌧
🌧
تو آوَر برف یارب تا کمی آدم بسازیم
ساوالان و سَهند و میشُو و دِیلَم بسازیم
کنارِ رودِ آراز از صَفایِ شُرشُرش مست
برای رویِشِ ریحان و رُز شبنم بسازیم
نگاهی دوخته تا آن وَرِ دشتِ مُغان باز
قَطاری از صفِ آلالهیِسَرخَم بسازیم
به رقصِ باد و کولاک و هوایِ عاشقانه
کلاه و شال و پالتو کُرسیِمحکم بسازیم
برای گرمیِ دلها به سانِ آنا و آتا ...
بِروبیم هرچهکین پارویِ حذفِغم بسازیم
سلیمانوار از خواهِ یگانه ایزدِ عشق
بهحَکّ ِ اسمِ اعظم در نِگین ، خاتَم بسازیم
وَ عینِ دلبریهای جنونپَرودِ چَشمَت
قیام از اهتزاز و جُنبشِ پرچم بسازیم
درِ حُرمَت بکوبیم و درونِ کُلبهی جان
قشون و لشکری از شادیِ باهم بسازیم
🌧 🌧 🌧
پینوشت :
دانش و اخلاق و ادب معرفت
چارنشانِ شَرَف اند عاقبت
🌧 🌧 🌧