مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
پنجشنبه ۱۷ آبان
دفاتر شعر محراب قلی پور (میرزای غریب)
آخرین اشعار ناب محراب قلی پور (میرزای غریب)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
همچو ماهی ، درون شب هایم
میدرخشی و نور می تابی
از تو مست و همیشه مخمورم
عشق من ، جام باده ی نابی
انتظاری که پیر کرده مرا
روزگاری تمام خواهد شد
من همیشه به خواب می بینم
آن شبی را که پیش من خوابی
نام زیبای تو، که قلبم را
می کشاند به سوی زیبایی
دختر دلبر غزل هایم
مثل نامت همیشه جذابی
نور روز و فروغ شب هایم
مهربانم ، امید فردایم
از تبار و نژاد خورشیدی؟
یا که از خاندان مهتابی؟
با تو تنها عمیق می خندم
با تو هر قصه ای تماشایی ست
عکس زیبای تو به دیوار و
صاحب خنده های در قابی
عشق تو ریشه و وجود منِ
خسته از غربت و غمی دائم
عشق زیبای من ، فدای تو که
تک نهالی ، به قلب محرابی
نقدها و نظرات
سپاس
سپاس
سپاس
سپاس
سپاس
سپاس
سپاس
سپاس
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
دلنوشته زیبایی است