پنجشنبه ۱ آذر
خانم شعری از الیاس امیرحسنی
از دفتر تمرین عشق نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ سه شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۲۹ شماره ثبت ۱۲۶۶۵۰
بازدید : ۱۷۱ | نظرات : ۱۱
|
آخرین اشعار ناب الیاس امیرحسنی
|
چه قدر ناز راه می رود خانم
به مثل ،مثل ماه می رود خانم
پی او اشک چشم ما نکن دریا
به کجا باز ،آه می رود خانم
صدر اعظم ویا رییس جمهوراست
مثل یک پادشاه می رود خانم
چه جلالی چه شوکتی چه خورشیدی
باغروراست وجاه می رودخانم
شاد هرکس که مادراست وخانم است
شاد وبا قاه قاه می رود خانم
باشد ایام زن مبارکت بانو
نکند اشتباه می رود خانم
شده الیاس کاه درسپاهت یار
به گمان تختگاه می رود خانم
|
نقدها و نظرات
|
درود برشما استادجان سپاسگزارم از لطف شما | |
|
درود بر شما مادر عزیز وگرامی این روز عزیز بر شما مبارک هرچند قبول ارم که شعر مشکلات واشکالاتی دارد اما بضاعت ما بیش ازاین نیست. شاد وسلامت باشید . | |
|
سلام جناب کریمی شما در خیال از ما جلوترید . شاد وسلامت باشید . خوشحال می شوم همیشه نظر بدهید .نظرهایتان راهگشاست . | |
|
سلام وسپاس کاظمی جان وجودت همیشه گلباران باد ممنون از لطفت | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
جالب و زیباست
برقرار باشید