جمعه ۲ آذر
زیارت شعری از مریم رحمتی پویا
از دفتر سنگ خارا نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ ۲۳:۰۶ شماره ثبت ۱۲۶۵۶۱
بازدید : ۱۷۵ | نظرات : ۴۰
|
دفاتر شعر مریم رحمتی پویا
آخرین اشعار ناب مریم رحمتی پویا
|
عازم کوی توام در حرمت راه بده
نقشه ی راه به این بنده ی گمراه بده
من که قربانی این دار مکافات شدم
وقت جان دادن من فرصت یک آه بده
تو که لبخند خدایی ، چو کبوتر بر من
آشیان سقف سرا از ته این چاه بده
نیست در منزلتت ، صحبت با همچو منی
پاسخم نیم نگه ، گر چه به اکراه بده
ای که خورشید جهان تاب شدی بهر همه
ذره ای نور ، به این بوته ی کوتاه بده
رخ ، ز افلاک بر این خاک بگردان یک دم
وقت دیدار به این رعیتت ای شاه بده
در سرم نیست بجز شو ق تمنای حضور
کششی سوی خود از جاذبه ی ماه بده
مريم رحمتی پویا "تمنا"
|
نقدها و نظرات
|
درود و سپاس ممنونم بزرگوار | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 | |
|
🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🌲🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🪴🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼 | |
|
درود و سپاس بانوی مهربان ممنونم از محبتتون مهرتان مانا | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درودبرشما بانوی عزیزم
بسیارزیبابود