به نام او که روشنی بخش جان است
الهی...
درد بی درمان را درمان توئی
شفاعت نما...
به نورالقدوس که یگانه نور پاک توئی
ای جانم به قربانت شفاعتم توئی
درد من دردیست بی امان
درد هجریست بیکران
با توأم اما شرم دارم از حضور
یا غفار الذنوب
یا غفار الذنوب
یا غفار الذنوب