جمعه ۲ آذر
پاییز شعری از نفیسه کلهری نفس
از دفتر شعرناب نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۲۲:۲۳ شماره ثبت ۱۲۶۲۱۷
بازدید : ۱۲۶ | نظرات : ۱۳
|
دفاتر شعر نفیسه کلهری نفس
آخرین اشعار ناب نفیسه کلهری نفس
|
پاییز را بخاطر بسپار،
این قاتلِ هزار رنگ احساسم را......
#نفیسه_کلهری
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
درود بانوی عزیز