جمعه ۲ آذر
مروارید شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر سپید
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ آذر ۱۴۰۲ ۰۲:۱۲ شماره ثبت ۱۲۶۱۹۱
بازدید : ۱۰۵ | نظرات : ۲۰
|
|
بر گردنت گردن آویزی نامرئی انداختم
روحت بر تن مرده ام زنده و سیال است
روزم را درهم شکستی
شب نیز رویاهایم را تیکه پاره کردی
چشمانت همچون مرواریدی سیاه
آویزان بر آسمان
همه جا به من می نگرد
در میان سرم همچون خوره ای
آشفته ام میکنی
رفته ای اما....
روحت هنوز
در میان جمع در صماع است.
|
نقدها و نظرات
|
درود استاد گرانقدر
سپاسمندم
تسلیت عرض میکنم شهادت مادر عالم را | |
|
درود و عرض ادب بزرگوار سپاسگزارم زیبا نگاهید | |
|
سلام و عرض ادب و احترام استاد سپاسمند نگاه پر مهرتان هستم💐💐 | |
|
درود و عرض احترام جناب انصاری مچکررم 💐 | |
|
درود و عرض ادب و احترام بانو جان
مچکرم 💐💐 | |
|
درود و عرض ادب و احترام استاد
بسیار سپاسگزارم از نگاه و توجه پر مهرتان
مستدام باشید 💐💐💐🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب و ارادت بزرگوار
سپاسمندم زیبا نگاهید🙇♀️🙇♀️💐💐 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
"یا فاطمه من عقده دل وا نکردم
گشتم ولی قبر تو را پیدا نکردم"
شهادت حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیه را
تسلیت عرض مینمایم