يکشنبه ۴ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
رد زخمی کهنه نشسته بر قلب بوم یک نقاش
اشک تلخ حسرت میچکد از چشمان یک فراش
نان و باد میخورد گور خوابی خسته از کار دنیا
میخندند به اینان دو لبهای کثیف یک کلاش
|
نقدها و نظرات
|
درودها 1 بله ممنون از شما بنظر میرسد اگر آزاد بود بهتر بود آن موقع تنها در جستجوی معنا بودم نه وزن خوب 2صحیح است بزرگوار و در ادامه این موارد را در نظر دارم اما اشخاصی هستند که واقعا این موارد هم از سرشان کم است 3 در کشوری با میلیاردها دلار سرمایه اصلا چرا باید کارتن خواب داشته باشیم (اگر اشخاصی میگن دولت مسئول نیست پس دولت مسئول چیه دقیقا سپاس | |
|
سپاس بانو معادی گرامی برخلاف اشعار غمناک ما شادکام باشید | |
|
2رودها و 3 پاس ها | |
|
3پاس | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پیشنهادم برای شما
اگر موزون می سرایید قوانین وزن را رعایت کنید
با توجه به مفاهیم عمیق شعرتان نقص وزن شعر را سلاخی میکند
میتوانید در سایر قوالب شعری اعم از سپید و غیره امتحان کنید
موفق باشید