مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای و انقلاب مردمی و جمهوری اسلامی ایران خط قرمز ماست. اری اینجا سایت ادبی شعرناب است مقدمتان گلباران..
سه شنبه ۶ آذر
باغبان شعری از میثم علی یزدی (آیت)
از دفتر شعرناب نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ۱۱:۰۵ شماره ثبت ۱۲۵۱۹۶
بازدید : ۷۸۷۹ | نظرات : ۳۱
دفاتر شعر میثم علی یزدی (آیت)
آخرین اشعار ناب میثم علی یزدی (آیت)
صدای ارسالی شاعر:
مرورگر شما از پخش صدا پشتیبانی نمی کند
شعرهایی به وقت چشمانت
شاعرم در هوایِ بارانت
عاشقی اتهامِ زیبایی ست
ماندهام تا ابد به زندانت
سرخِ سیمایِ آذرت شدم وُ
بعد از آن سبزِ سبزِ گلدانت
مهر و آبان و آذرت مستم
رنگ رنگ از خزانِ الوانت
چترِ غم را کناری اندازم
پا به پایِ تو در خیابانت
بی خود از خود شدم زمانیکه
لب نهادی لبِ نِی ابانت
نغمه دارد صنوبرِ سُرخم
باغبانِ تپش به قربانت
در ته فالِ قهوه ام دیدم
یک فرشته شبیه آبانت
میثم علی یزدی✍
نقدها و نظرات
درود بانو حسین زاده سپاسگزارم
درودها بانو عجم سپاسگزارم
درودها خوش آمدید جناب عزیزیان
محبت دارید
درود بانو پنام خوش آمدید
عالی نگاهید سپاسگزارم
درود جناب نظری بزرگوارید
سپاسگزارم
درود جناب کاظمی خوش آمدید
سپاسگزارم
سلام جناب اکرمی سپاسگزارم
محبت دارید
درودها سپاسگزارم
درودها سپاسگزارم
درود بانو حکیمی سپاسگزارم
درودها بانو آهنگران خوش آمدید سپاسگزارم
درود و عرض ادب جناب نجفی
سپاسگزارم
عالی نگاهید
درودها بانو عباسی خوش آمدید سپاسگزارم
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام و درود
پاییزانه ای زیبا و معناپرور سرودید
به سبک غنایی . دلنشین و ناب . زنده باشید