جمعه ۲ آذر
موسیقی عشق شعری از سحر کرمی
از دفتر ترنم عشق نوع شعر شعرناب
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ ۰۰:۲۱ شماره ثبت ۱۲۴۵۶۵
بازدید : ۱۴۹ | نظرات : ۱۵
|
|
بند بند گیسوانت تار گیتار من است
طنین خوش صدایت نت های موسیقی است
چشمانت جام شراب ارغوانی
عطر تنت همچون مشک ختن است
تو سر آغاز سمفونی عشقی
در فستیوال سالانه موسیقی
آنگاه که فوج فوج جمعیت
برای شنیدنت عازم میدان شدند
و تو همچون فرشته ای با پیراهنی از جنس حریر
در میان انجمن با رقصی از سماء
دیده ها را شیفته خود می کنی..!
|
نقدها و نظرات
|
درود و عرض ادب شاعر بزرگوار
سپاس از بداهه زیبا و دلنشینتان
قلمتان سبزو جاودان
مچکرم🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب شاعر بزرگوار
سپاس از بداهه زیبا و دلنشینتان
قلمتان سبزو جاودان
مچکرم🌹🙇♀️🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب بانوی گرانقدرم
سپاسگزارم به مهر خواندید
زنده باشید و جاودان🌹🙇♀️ | |
|
درود و عرض ادب شاعر گرانقدر
زیبا نگاهید مچکرم🙇♀️🌹 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
پر احساس و زیبا بود