پنجشنبه ۸ آذر
|
دفاتر شعر بهــاره طـــلایـی زیدی
آخرین اشعار ناب بهــاره طـــلایـی زیدی
|
تڪــیه ڪــردن، عشقبازی؛ در ڪار تو نیست
خوب میدانی ڪه دل دیگر گـرفتارِ تو نیست
می سپارم دست خـــود به دستِ طوفانِ بلا
می گریزم از دلی ڪه فڪـر انڪار تو نیست
خلوتِ خاموشِ من، بی تاب شد از غصــه ها
نیمه جانی را ببین!!راضی به دیدارِ تو نیست
قدرت پـــرواز را از من گرفتی، ســـالهاست_
خسته و دلمــرده ام_، لازم به آزار تو نیست
واژه هایِ اشتبـاهی از دهــــانــم می پریـــد
لب فـرو بستم؛ شعــرهایم سزاوارِ تو نیست
#بهـــاره_طــــلایــی
|
نقدها و نظرات
|
شاهزاده خانوم مهربونم درود و ارادت سپاس از محبت بی کرانتون🙏🙏❤❤❤ | |
|
درود و عرض ادب، سپاس زیبانگاهید🙏🙏🙏🌺🌺 | |
|
درود و سپاس بزرگوار🌺🌺 زیبانگاهید🙏 | |
|
درود و سپاس بانوی مهربان❤❤ تقدیم نگاه پر مهرتون🙏🙏 | |
|
درودها بانو عباسی عزیز سپاس محبتتون❤❤🙏🙏 | |
|
درود و سپاس جناب مهدیپور🙏🙏🌺🌺 | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
غزل دلنشین و زیباییست
برقرار باشید