شنبه ۳ آذر
|
دفاتر شعر مهدی عبدلی حسین آبادی
آخرین اشعار ناب مهدی عبدلی حسین آبادی
|
شراب عشق تو را میخورم ، بدان که بعد از این ، دیگر ترک این می و ساغر نمی کنم.
هوا و هوس به خیال جوانی که می دهد فریبِ دلم ،دیگر این هم پیاله و یاور نمی کنم.
به حکم،دلم گر کند هوای کسی به دمی، که بعد از این ، دیگر این قاضی و داور نمی کنم.
اگر به سیم و زر بفروشند حوای آدم مغبون ، دیگر طمع به این زر و زیور نمی کنم.
..............................................................................................................................................................
توضیحات:
مغبون: فریب خورده
|
|
نقدها و نظرات
|
درود بر شما ممنون استاد | |
|
سلام و عرض ادب سرکار خانم عباسی سپاسگزارم زنده باشید | |
|
درود جناب کاظمی نیک، ممنونم | |
|
درود بر شما بانو سپاسگزارم | |
|
سلام و عرض ادب درود بر شما بانو ممنونم، سلامت و تندرست باشید | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.