ای که آشوب کرده ای در قلب من، دیر آمدی
در جوانی ترک ما کردی و حال ، پیر آمدی؟
دور دنیا گشته ای و همسفر با هر که هست
بعد از آن هم پیش ما با یک دل سیر آمدی ؟
چون خرامان پر کشیدی از منِ خامم اگر....
بیدل و مجنون و رسوایی و با گیر آمدی ؟
حلقه کردی هر نفس را چون طنابی در سرم
روزگارت تلخ شد اینگونه سر ، زیر آمدی؟
آسمانم بی ستاره در تباهی ها گذشت...
باز خوب است معترف بر جرم و تقصیر آمدی
ذات تلخت عامل ویرانی و اندوه ماست
با چه رویی مدعی بر عشق و تعمیر آمدی؟
در کدامین خانه ی خالی تورا هم پس زدند
این چنین آشفته بر دیوان تفسیر آمدی؟
شستشو دادند تورا در فاضلاب اشتران ؟
بوی گندت پخش و با آوازِ تطهیر آمدی؟
پیش خود خلق جهان را کودن و ابله نبین
با خیانت بر خودت با اسم تدبیر آمدی؟
با دل و عقلت به کوی یار، اما پیش ما
با دعای اختر و سوگند و فالگیر آمدی
حلقه ی دست محبت بر سر بیگانگان
اینطرف با حلقه ی زندان و زنجیر آمدی
آیه های کوثر و تطهیر و تغییر در کتاب
پیش ما با ادعای حفظ انجیر! آمدی؟
در کنار یار غار با نعره های مست و دل
پیش ما با صد سلام و ذکر تکبیر آمدی...
شهادت مظلومانه یازدهمین آختر آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسکری علیه السلام را تسلیت عرض مینمایم