جمعه ۲ آذر
دو خط شعری از محسن انشایی
از دفتر حریم نوع شعر دلنوشته
ارسال شده در تاریخ يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۱:۳۵ شماره ثبت ۱۲۳۹۳
بازدید : ۱۵۶۸ | نظرات : ۳۵
|
آخرین اشعار ناب محسن انشایی
|
وقتی که دندان نگاهت را شمردم/ آرام ... قبل از گفتن این بیت... مُردم:
لبهای پلکت وا شد و چشمت غزل خواند/ من بی تو سی سال و دو خط... افسوس خوردم
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.