جمعه ۲ آذر
صادرات به چین شعری از محسن انشایی
از دفتر حریم نوع شعر غزل
ارسال شده در تاریخ پنجشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ ۰۰:۲۰ شماره ثبت ۱۲۲۴۹
بازدید : ۱۳۵۸ | نظرات : ۵۳
|
آخرین اشعار ناب محسن انشایی
|
من با ستاره باز عجینم، ندیده ای......
عاشق ترین نگاهِ زمینم، ندیده ای...
گفتم به جایِ نقطه کنارِ غرورِ تو
امشب کمی ستاره بچینم، ندیده ای...
پاتک زدی به دفترِمن، مهربان شدی
در کوچه های شعر کمینم، ندیده ای...
با عینکی به تاریِ شب میکنی نگاه
خوبم!! نگو چنان و چنینم... ندیده ای...
حالا کشیده تر شده دیوارِ فاصله
دنبالِ صادرات به چینم!!!! ندیده ای......
یک عمر آیِنِه بودم، ندیدی وُ
دیگر نگو دوباره ببینم، ندیده ای......
امروز شعر و شاعری ام را کسی شنید؟؟؟
فردا دوباره باز همینم......
ندیده ای...........
|
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.