شنبه ۳ آذر
دیوانهترین شعری از مجنون ملایری
از دفتر جوجه اردک زشت نوع شعر نیمائی
ارسال شده در تاریخ شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ۱۵:۴۶ شماره ثبت ۱۲۳۷۸۲
بازدید : ۱۹۶ | نظرات : ۹
|
آخرین اشعار ناب مجنون ملایری
|
منخودم می دانم
که تورفتی پسرم
ودگربازنمگردیوای
حال مجنون توببین
گریههمهیچامانمندهد
هرزماننامتورامیگویم
اشک ها بازسرازیرشوند
داغسنگین توتنهاپسرم
تاابدبردلباباپیداست
دلشکستن هنرینیست
ولی توهنرمندتریندکترایرانبودی
نام توثبت شدهبازدرعالم طب
زچه رورفتی وبابایتودیوانهتر
ازپیش شدهست
درودیوارفقطدردمرامی دانند
عکس هایتهمه لبخندزنان
به من پیرفقط می نگرند
گریه هم هیچ امانم نده
بی تودیگربه که بایدگفتن
دردهابسیاراست
که نگفتن شایدبهتریندرماناست
|
نقدها و نظرات
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
بسیار زیبا و خوش آهنگ بود
غمگین و پر احساس