در دل شکستنها اگر پنهان شده میلی
مجنون شکست این بار هم جام تو را لیلی
از بغض پشت سد صوت مرد عاشق بود
دیگر نمیپرسم چرا بر پا شود سِیلی
با موج میکوبد خودش را بر دل ساحل
کم بوده دریا طاقتش، دلتنگیاش خیلی
هر کس به استقبال معشوقی گلی آورد
من سوی چشمانم که خیره مانده بر ریلی
حور منی وقتی کمی دور از تُواَم انگار
این سینه برزخ گشته دل افتاده در وِیلی
کلیه ی مطالب این سایت توسط کاربران ارسال می شود و انتشار در شعرناب مبنی بر تایید و یا رد مطالب از جانب مدیریت نیست . استفاده از مطالب به هر نحو با رضایت صاحب اثر و ذکر منبع بلامانع می باشد . تمام حقوق مادی و معنوی برای شعرناب محفوظ است.
درودبرشما جناب علیزاده
بسیارزیبابود