پنجشنبه ۱ آذر
|
دفاتر شعر عارف افشاری (جاوید الف)
آخرین اشعار ناب عارف افشاری (جاوید الف)
|
آنگاه که طیاره ای اجنبی
بر سر مردمان ما
خفت میریخت
کاخ نشینان
به کدامین کنج خزیده بودند
منکوب شد
اراده البرز
تا به دهان های بیگانه
شراب سرازیر شود
از انگشت استبداد
خون میچکید
بروی گلیمی بافته شده بدست روستا زاده ای
که نانش جیره بندی شده بود
و من هر دم
با ابر میباریدم
در یتیم خانه ایران*
یتیمخانه ایران فیلمی به کارگردانی و نویسندگی ابوالقاسم طالبی و تهیهکنندگی محمدرضا تخت کشیان محصول سال ۱۳۹۳ است.
|
|
نقدها و نظرات
|
درودها دفتر تاریخ باید خون بگرید تمام ظلم ها را بررسی خواهد کرد و پر واضح است که بر مردمان رنج دیده خودمان چه گذشته من نیز به نوبه خودم بعنوان کوچکترین عضو خانواده وطن وظیفه دارم که از ایشان بسرایم باشد که روح تمامی بیگناهان در آرامش باشد | |
|
به امید روزی که خود مردم برای خودشان تصمیم بگیرند | |
تنها کابران عضو میتوانند نظر دهند.
سلام رئالی تلخ و غمگین
سلامت و دلشاد باشید